Open sollicitatie

LOGOS scholengroep is regelmatig op zoek naar nieuw personeel: invallers, onderwijsondersteuners en vrijwilligers uit het bedrijfsleven voor de Praktijkschool. Ook zijn er mogelijkheden voor leraren die flexibel ingezet willen worden. LOGOS scholengroep werkt hierin samen met RTC Transvita. Lees hier waarom mensen graag bij LOGOS werken of stage lopen.

Stuur ons je open sollicitatie via onderstaand formulier! Je kunt deze richten aan Tedo Oevermans onze stafmedewerker P&O (E: tedo.oevermans@stichting-logos.nl. We zijn benieuwd naar jou en je kwaliteiten.

Onze scholen staan in de gemeenten Gorinchem, Vijfheerenlanden en West Betuwe. Het bestuursbureau is gevestigd in Leerdam.

De Verkenning

Ben je bij De Verkenning geweest, ons jaarlijkse kennismakingsevenement voor leraren? Dan kun je ook solliciteren via onderstaand formulier. Een motivatiebrief is in dat geval niet nodig. Geef in het vak 'Motivatie' aan of je voorkeur voor een bepaalde functie hebt.

Stuur ons je open sollicitatie!

2000 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB