De Regenboog

De Verkenning

LOGOS zoekt nieuwsgierige ontdekkingsreizigers die hun horizon willen verruimen

Je bent leerkracht of dat wil je graag worden. Kinderen helpen om zichzelf te ontwikkelen – in brede zin – is wat jou drijft. Een betekenisvol vak waarin je je kunt blijven ontwikkelen. Samen met je team. En liefst ook met professionals die op andere scholen werken. Om zo veel mogelijk kinderen zo goed mogelijk toekomstgericht onderwijs te geven.

Samen op weg

Herken jij jezelf? Dan ben je bij LOGOS op je plek. Wij hebben zeventien scholen in de gemeenten Gorinchem, Vijfheerenlanden en West Betuwe. Van regulier basisonderwijs tot speciaal basisonderwijs, van praktijkonderwijs tot het Juniorcollege. Al onze scholen zijn anders, en allerminst eilandjes. Samenwerken hebben wij hoog in ons vaandel staan. Niet alleen binnen schoolteams, ook daartussen. Bij LOGOS zijn we samen op weg naar toekomstgericht onderwijs.

Continu in ontwikkeling

Wij verbeteren ons onderwijs continu. Nieuwe, bewezen werkwijzen brengen we in de praktijk en er is ruimte om te experimenteren. Goede ideeën omarmen we, ook als die gewaagd lijken. Bij ontwikkelen hoort nu eenmaal dat soms iets niet lukt. Ook daar leren we van. Er is moed voor nodig om het morgen nog beter te doen dan vandaag.

Vooroplopen

De basis hebben we bij LOGOS goed op orde. Daar zijn we trots op. Tegelijk willen we vooruit. Vooroplopen zelfs. Nieuwe wegen verkennen, nieuwe mogelijkheden ontdekken. Excelleren. Collega’s die daarin het voortouw nemen, verwelkomen wij van harte. Ondernemerschap en nieuwsgierigheid stimuleren we. Bijvoorbeeld via ons jaarlijks terugkerende pitchevenement, waar collega’s worden uitgedaagd hun idee voor onderwijsontwikkeling te presenteren. Veel pitches monden uit in pilots. En geslaagde pilots rollen we uit. Daarnaast kennen we het LOGOS-talentenplein, waar je opleidingen kunt volgen, en professionele leergemeenschappen, waar collega’s schooloverstijgend samenwerken.

Breng jij het onderwijs van LOGOS verder?

Geeft het jou energie als je de ruimte krijgt om jouw ideeën over onderwijsontwikkeling in de praktijk te brengen? Of je al ervaring en een diploma hebt, nog studeert of bereid bent leren en werken te combineren, we verwelkomen je graag tijdens ons kennismakingsevent De Verkenning op 9 maart. We vertellen je dan alles over ons toekomstgerichte onderwijs en jouw carrièreperspectief. Ook vertellen we je graag meer over onze samenwerking met Transvita waardoor we jonge en talentvolle leerkrachten extra begeleiding en scholingsmogelijkheden kunnen bieden.

Meld je aan

Kom je naar ons kennismakingsevent De Verkenning? Meld je dan hieronder aan en verken 9 maart jouw mogelijkheden. De Verkenning is een informeel evenement voor jou en andere leerkrachten (in spe). Je kunt kennismaken met LOGOS, onze scholen en onze collega’s. En wij maken graag kennis met jou. Wees welkom!

Waar en wanneer

9 maart 2023, 16.00-17.30 uur

CBS Koningin Wilhelmina
Drossaardslaan 70
4143 ER Leerdam

Andere onderwijsprofessionals

Ben jij een ondernemende directeur, intern begeleider, onderwijsassistent of andere onderwijsprofessional? En heb jij belangstelling voor werken bij LOGOS? LOGOS komt ook graag in contact met jou! Neem gerust contact op met Mirjam Kranendonk, stafmedewerker P&O.

Actuele vacatures

Wil je zien welke concrete vacatures wij op dit moment hebben? Bezoek onze vacaturepagina.