Correctbook

Nationale Onderwijsweek ‘Samen voor de toekomst'

donderdag 7 oktober 2021

Onderwijsprofessionals doen ertoe!

Of je leiding of les geeft, of je ondersteuning biedt, samen maken we verschil! Met ons onderwijs rusten we nieuwe generaties toe, die later de maatschappij mede vorm en inhoud geven.

Ieders persoonlijke inbreng draagt bij aan het kwalitatief goed onderwijs dat LOGOS aan elk kind biedt. Samen leren van good practices, ideeën delen, innoveren en ontwikkelen.

LOGOS, kompas voor de toekomst!

Samen vooruit kijken, koers houden, moed vatten en elkaar ondersteunen waar het kan. In de metafoor van de LOGOS-vloot gezegd: ‘Als de zee onrustig is, kijk dan niet naar de golven, maar naar de sterren’.

Attentie met een missie

Alle medewerkers ontvingen een handig Correctbook ter gelegenheid van de ‘dag van de medewerker’. Dit uitwisbare notitieboek kan eindeloos gebruikt worden. Met de aankoop van de Correctbooks heeft LOGOS een bijdrage geleverd aan de missie van Correctbook om zoveel mogelijk kinderen in ontwikkelingsgebieden te voorzien van schrijfmateriaal.

Naar overzicht